SHUGARSWEET CHERRYPIE



Imorses kollade jag på Rix Morronzoo på teve. Björn Gustavsson var där, MUMS. helt plötsligt tar dom upp en bild på en kille som är lik. sen säger dom "det här är Alexander från Borås.. din look-alike". DET VAR JU ALEXANDER. snyggalex som gick på våran skola innan. han var med i teve. på en bild jämte Björn. han har tur den killen. lika var dom också. Björn bara log. han trodde det var han själv på bilden och att det var någon som hade tagit en bild jämte och sagt att han hette Alexander. men icke. vi i Borås VET hur lik han är.

nu ska jag muta Nadim i hopp om att han ska göra mig vääärldens tjänst. skoluppgift....
sen ska jag öppna en lucka i min julkalender!! sett fram emot hela dagen. efter det ska jag steka mina pannkakor. jag har smeten jämte mig.. nu ska jag bara steka dom.

Kommentarer
Postat av: emelie

gillar du med Björn gustavsson? visst e han rolig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback