IT WAS LOVE AT FIRST SIGHT

Jag är kär. i Rasmus från ABC-gruppen. han var söt.. och snäll.. och snygg.. och lagom lång.. och MUSIKER. men det var första och sista gången jag såg honom förmodligen. hejdå rasmus.


men om man ska tillbaka till verkligheten dåååva.
jag beställde min studentmössa idag. den blev frän. mitt champagneglas också. så nu ser jag fram emot stundenten. men efter den då? då kommer jag ALDRIG någonsin mer gå i skolan igen. kanske. jag har gått i skolan varje vardag sen jag var 5 år. jag är van att gå till skolan. det kommer bli tomt, faktiskt. det är ju bara lyssna på Peroti. han är helt förstörd.. typ. han saknar skolan.
jag VET inte vad jag ska göra efter skolan. jag VET inte vad jag ska jobba som. jag VET inte ens om jag ska jobba. men en jävla massa fritid får jag över. inga läxor får jag heller. det är rätt sorgligt.

det tål att tänkas på.


Kommentarer
Postat av: söder

Ja, det var ett steg närmare studenten det. Och jag kom på att jag troligen ska ändra det som står där bak, till Söder istället för sp06k..!

Jag vet inte heller vad jag ska göra. Men det kommer säkert, hoppas jag ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback