23.27

HAHAHAHA älska våra konversationer på kvällarna;

Peroti säger (23:23):
jag säger bara: "nämen oj, är jag i himmlen för jag tror jag ser en ängel" eller "du är så söt så att jag får hål i tänderna" eller "damn girl, you're fiiiine"

caroline E säger (23:23):

HAHA, TÖNT!! såg du inte precis vilka raggningsrepliker du skrev? 
NÖÖÖRD-JOHAN. 

caroline E säger (23:24):

jag kom in på jobbet förra veckan, så var det en gammal tant ba "ååh" jag ba "what?" haha, hon ba "jag tror gud har sänt en jättesöt ängel, och så kom hon hit, just precis hit, det är DU"

då kuta jag därifrån

jätteläskig gammal tant

Peroti säger (23:25):HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!!!

ofta fyfan vilken läskig tant caroline E säger (23:26):

jaaa!!! det värsta var att hon var den enda av alla som bodde där som kunde gå! så jag trodde hon skulle springa efter!!! okej om hon hade suttit i rullstol, men ne fy fan

Peroti säger (23:26):
HAHAHAHAHAHAHA, du dödar mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback