20.38



Home at last. dagarna, eller dagen har spenderats hemma hos malin. igår var vi med wrood en liten stund, sen kom jesper i typ 5 minuter. sen sa dom hejdå & då sa vi hej till anes och amar. dom stannade några timmar, sen drog dom med. så charmiga var jag och malin, höhö. skämt åsido.. jag och malin satte på alice i underlandet, kollade 10 minuter, sen stensov båda två. vaknade runt elva, och då kom anes och amar igen. dom stannade till 3 kanske, sen gick jag och malin och la oss.. igen. det var första gången på LÄNGE som jag och malin verkligen pratade för en gångs skull. det var asbra, och vi pratade i typ 2 timmar. eller njae, en och en halv kanske. det behövdes iallafall. sen nu åkte jag hem, för malin skulle få fint besök. finare än mig. hehe, men jag förstår henne, jag hade förmodligen gjort samma sak, och jag är glad för hennes skull ;)

Nu tjatar min kära syster om att jag ska hänga med henne ut och gå. får ta mig en tankeställare.

MALIN FYLLER ÅR I HELGEN!! vi har planerat ALLT nu typ, och jag ska göra det skitfint i hennes lägenhet. bara jag.. ingenannan. det är min present till henne. en av dom iallafall. jättefint ska det bli, och jag ska göra en ASGOD tårta. två tårtor. jag ser fram emot det mer än malin tror jag. kanske.

Kommentarer
Postat av: malin

haha har fortfarande dåligt samvete men hoppas du förstår. lördag ska bli BÄST ;D

2008-08-25 @ 08:50:58
Postat av: josefin

Ooo, vad för fint besök!?!

Trodde nästan att du inte skulle vara med på våran lilla present. Och på lördag ska vi ha kulkulkul!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback