20.12



Ingen uppdatering på länge känns det som. har inte orkat. jag har mycket att berätta dock. lite för mycket kanske. helgen var bra, sketabra. så mycket får jag väl avslöja iallafall. ångesten smög sig på i lördags, men den försvann lika fort som den kom. natten till söndag var en bra natt, då fick jag saker och ting uppklarade, och nu vet jag:):):) gööörabra. och om jag inte har fel, så blir onsdag också bra. linda försöker intala mig om att det inte är en bra ide. men vad vet hon om det? INGENTING. klan D är inget för mig linda, så knip. he he. linda är en bra tösabit. det borde finnas lite fler linda i världen.

Jobbet idag gick bra. ska bli sorgligt att sluta där. inget jobb att gå till. istället får jag gå till skolan. sitta och ha ett jävla fejksmile på hela dagarna. därför jag gillar mitt jobb så mycket som jag gör. där behöver man inte vara någonannan. man kan vara sig själv. och alla är överdrivet snälla. jag gillart.

NU fick jag ett sms. ÅÅÅH och det var från den jag trodde det var;) nu ska jag dammsuga samtidigt som jag sjunger glädjesånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback