15.48



VÄRLDENS SORGLIGASTE DAG PÅ JOBBET. uuhuhu, det borde kännas skönt att ha slutat. men trofan jag vill tillbaka på måndag. när jag slutade gick jag runt lite i korridorerna och bara kollade typ. sen gick jag runt och letade upp ALL personal och gav dom varsin fetingkram. sen började några gråta. jag var nog poppis, hehe.

jag har lärt mig så fasligt mycket dom här fyra veckorna. HELT SJUKT. och jag har faktiskt ingenting emot att jobba med det när jag blir stor heller. dock är det inte mitt mål här i livet, men nästa års jobb är kirrat. iallafall, lärt mig många saker, och lärt känna massa nya personer. personer jag kommer hålla kontakten med och träffa MINST en gång i veckan. det är en sak som är säkert. jag ska dit redan imorgon och lämna en blomma. så har dom ett minne från mig.. på Ellens begäran, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback