15.28



Jag & Ellen gick tidigare från jobbet idag och drog till stan. jag måste hitta en ny bikini till danmark, och det är fort. hittade dock ingen. Ellen sprang runt som en galning och tog olika bikinisar hit och dit, men det var ingen som föll mig i smaken. hon tröttnade på mitt gnäll och drog hem. hahahaha, hon skulle hämnas imorgon på jobbet sa hon. hur vet jag inte. det märker vi.

Inatt somnade jag inte förrens halv tre. daniel skickade sms som en galning, och försökte hålla mig vaken. han lyckades. och det är jag glad för. följden blev dock att jag vaknade 07.27 och skulle åka 07.40. men jag hann. 13 minuter, det är nytt rekord.

Naej, om man skulle fixa sig lite kanske. bussen går härifrån om 1 timme och 28 minuter. då är det bra att vara klar kanske. so long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback