15.12



ÅÅÅH, jag har äntligen tid att uppdatera min blogg. haha, har inte blivit mycket av den varan på senaste. de 5 senaste veckorna har varit PRECIS som ett sommarlov ska vara. jag har träffat folk från hela sverige.. och andra länder också för den delen. småland, varberg, göteborg, gråbo, orust, norge, danmark. det bästa är väl egentligen att jag fortfarande pratar med alla. det är liksom lite det som är det roliga, man träffar folk och håller kontakten. har jag inte rätt?

men inte minst alla älsklingar från BORÅS. det som räknas.

hepp, det blev inget långt inlägg, jag måste dra igen. som vanligt. tjing

Kommentarer
Postat av: josefin

det låter verkligen lovely! mig kommer du aldrig slippa undan minsann ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback