08.10



IIHIHIHI, klockan är 08.06 och jag har varit vaken i två timmar. jag är faktiskt rätt pigg om jag får säga det själv. har redan tvättat, och städat mitt rum. duktigt, jag vet. nu ska jag börja packa lite. för det är ju så att imorgon åker vi. ska bli grymt jävla skönt att komma bort från borås. hålan jag har spenderat nästan hela mitt sommarlov i!!! nytt folk.. en HEL BÅT fullt med nytt folk! med ungdomar som drar till danmark för att supa. 4 dagar som ska levas till det yttersta. jag fick en påse av mamma idag med småmynt som jag ska spela för på båten. hahaha, har jag tur vinner jag värsta jackpoten. det hade inte suttit fel. när vi kommer till Danmark har jag & amanda gjort upp planer. vårt första stopp kommer bli.. underbart. BLI TISDAG NUUUUUUUUUU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback