00.58



SÅDÄR. då var jag hemma igen. har tillbringat mestadels av dagen hemma hos malin tillsammans med jennifer. lite senare kom wrood och linnea också. det vart trevligt. ännu senare kom några random pojkar. inga som föll mig i smaken precis. det var.. tråkigt folk om man säger så. så jag & jennifer drog ut och mötte tobias och victor. dom får mig alltid på bra humör. bra humör.. det var jag redan på iofs, men bättre går alltid. sen tog vi bussen hem, och nu sitter jag här. funderar på om jag ska göra den där mobbningsinlämningen eller inte. lika bra att göra den tror jag. passa på nu på natten när det ändå inte finns något att göra. wOOOHO

Kommentarer
Postat av: Maria

snygg blogg

Postat av: Anna

Hej!



Skulle du vilja få GRATIS presentkort från KICKS? Tryck då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup.se. Det kostar ingenting och är väldigt enkelt! Det finns även en tävling för medlemmar där man kan vinna en ny mobiltelefon :)



Lycka till!

2008-08-19 @ 00:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback