21.27

Jag vaknade upp imorse och hade ingenaning om vart jag var. jag kollade till höger om mig, och ser alexandra. iallafall, så befann jag mig i frufällan av alla ställen. alexandra gav mig min väska, för jag skulle kolla om malin hade ringt mig någongång under natten. NEHE, ingen mobil i väskan, inget fritidskort, inget skolkort. härligt. det måste varit någon som vände min väska upp och ner. om någon har sett ett vitt bussfodral med busskort i så säg till tack, haha.

Iallafall, så var gårdagen skitbra, enligt mig. jag försvann runt elva. då befann jag mig i skogen med alexandra, i en LERPÖL som jag satt fast i. hade bestämt träff med några i skogen, som tyvärr inte dök upp, haha. slutade med att vi mötte Amar och hans gäng, som fick bära oss till bussen. BÄRA, då menar jag verkligen bära. sen imorse åkte jag med alexandra till skolan eftersom hon hade lektioner. var i skolan med gamla kläder, gammalt smink osv. äckligt värre. nej fy fan, jag orkar itne skriva mer. PUSSHAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback