20.51

Har precis kollat på massa klipp med björn gustavsson, och ah mah gaaaad. jag tror jag dör lite smått här borta. har kollat på klippet när han gråter typ 8 gånger. och jag kan inte sluta! he got me, and he got me BAD.

Över till något helt annat. jag har kommit fram till hur mycket jag verkligen hatar att åka buss. det finns inget värre. sitta på en fullproppad buss varenda morgon helt ensam, med folk som bara stirrar på en. eller dom strrar inte på mig, hoppas jag, men det känns så. man sitter där, lyssnar på musik. sen ska man göra om samma sak igen, på vägen hem. och då är det ÄNNU mer folk. man riktigt ser att gången i bussen bara lyser och säger "kom caroline, det finns inga sittplatser till dig..". men visst, vem gillar inte att åka buss?! det som är så roligt. eh he, isåfall kan den personen gärna visa mig hur man gör en bussresa rolig. tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback