20.17

Hur kommer det sig att alltid när jag ska plugga, och faktiskt känner för det, är det någonting som gör att jag inte kan det? det vill jag väldigt gärna ha svar på. idag la jag mig ner i sängen, pigg som en mört, och skulle läsa 20 sidor om andra världskriget. slutade med att jag vaknade för två minuter sen av att mamma kom in och frågade hur det gick med läxan. då hade jag sovit i cirkus 90 minuter. nu är jag dock trött som aldrig förr och har fortfarande 20 sidor + 30 sidor, alltså 50 sidor kvar att läsa. därför skickade jag upp min kära syster och mamma till city för att köpa godis till mig. jag ska fan få godkänt på det här. har aldrig fått godkänt på ett historiaprov, så jag hoppas det här går till historien. höhö. ordvitsar är inte riktigt min grej, så jag slutar. nu ska jag fortsätta mitt pluggande, SITTANDES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback