19.49

Fy satan vad hungrig jag är. vet dock inte om jag ska äta. det har varit så nu dom senaste dagarna, att jag har varit hungrig, men inte velat äta. jag är inte sugen på mat liksom. det är väl bra iofs. kanske kan gå ner ett par kilo. men jag tycker synd om min mage. den låter så hemskt. stackarn.

Helgen bli relativt lugn. inget festende för mig inte. det sparar vi på tills på tisdag. det och MYCKET annat hö hö. idag ska jag nog hem till pappa, och åker jag inte dit så sitter jag hemma med göstis och knuttish. sen imorgon ska jag in till stan, fixa lite grajer, sen drar jag hem till anna. där möter jag resten av gänget och glor film. sen på söndag bli det råplugg. om jag inte börjar nu vill säga. hmm.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

vem är människan som du så desperat vill ha kvenna?

2008-04-18 @ 22:16:01
Postat av: C

oh, en mycket bra fråga kära du ;)

Postat av: Jennifer

ja och jag vill väldigt gärna ha ett bra svår också :)

2008-04-19 @ 12:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback