19.18

image148


Ofan, känner att jag ligger efter med uppdateringen idag.
kan bero på att jag inte har något kul att skriva. det brukar låta så nu för tiden. JO, nu kom jag på vad jag kan skriva. två saker till och med.

1. jag gillar att busan bor här nu. för då måste någon gå ut med henne ett par gånger om dagen. och denne "någon" är jag, eftersom det nästan alltid bara är jag som är hemma. nu låter det som jag är ett offer som sitter hemma 24/7, men nåväl. vem vet, till beachen -08 kanske jag har fått benmuskler? hö hö

2. jag vet att jag tjatar om det, men KULTURVECKAN. ge mig nu tack? det här är en sån sak man längtar efter hela året. vare sig man super eller inte. vad jag gör är nog självklart. SUPER SKALLEN AV MIG. vilket kan få obehagliga konsekvenser. MEN detta årets konsekvenser ser jag fram emot att ta del av. M-MH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback