19.15

Sista inlägget för dagen. satt och funderade på vad jag skulle skriva om nu, eftersom jag redan skrivit om allt jag kan tänkas skriva om typ. så kom jag och tänka på mitt iv-val. haha, jag är så grymt glad att jag valde filmkunskap. det är nog förmodligen det bästa valet jag har gjort.. i hela mitt liv. kommer in på lektionen, vet att det är 2 timmar lektion, så säger andreas, våran lärare: "idag ska vi se film". än sålänge har det varit bra filmer, så jag klagar inte. ser vi inte på en hel film, ser vi typ 5 olika en liten bit av varje. skönt på onsdagsmornar JA. som sagt, tack och lov för filmkunskap.

Nu ska jag ta på mig min blåa fina jacka, och bege mig ut i regnet för en promenad. jag kommer se ut som en blöt hund, men det kommer jag inte vara ensam om. jag kommer ju ha med mig en blöt hund, he he. fyndigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback