18.21

Jag har en plan för mitt framtida bloggande. jag ska köra en magnus uggla och försöka uppdatera hela SEX gånger om dagen. sen hurpass intressanta inlägg det kommer vara vet jag inte.

Det här är mitt femte, och näst sista inlägg för dagen med andra ord. jag har inte berättat vad jag ska göra i helgen. så det kan jag väl göra. på fredag ska jag vara med lina, josefin och malin och kolla 27 dresses. sen är jag ensam hemma hela helgen, så förmodligen drar vi hit och sover. sen upp tidigt som fan på lördag, så vi hinner med vårat tåg till göteborg. sen på kvällen vill jag supa. blir det inte så ska jag vara med malin och lina och äta PIZZA på fristads stolhet roma. vi får se litegranna hur helgen artar sig helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback