17.44

Jag börjar bli riktigt full nu. försöker trycka på rätt tangenter, och det går bra änsålänge. OHOHOH idag ska jag mäöta min mystiske älskare på RYA! hahahaHAHAhaha, eller nej ta bort det, jags ak inte möta någon. jag ska vara så jävla lätt ikväll va. när jag har druckit bli jag sån. det kan itne hjälpas. ska snart möta min syrra med,och ju skriver KRYYYYYGAH! oh nej, jag vill inte skriva med honom.. men jag överlver. försöker få malin ull, men hon bara fixar håret hela tiden. jag gillar DIG malin. du är mitt allt, min vän. du är minBÄSTA vän. du kommer nog bli glad när du läser det här tror jag. sen gillar jag lina, jessica, alexandra, anna, rebecca, sara, JOSEFIN, emilia, sanna osv osv.. och alla tjejer i våran klass :D JAG GILLAR ER, mycket :D ni gör min dag, varenda dag.

Kommentarer
Postat av: söder

du är då för söt!! men du var verkligen full igår, mohaha du kunde knappt stå upp :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback