17.40

NU äntligen är jag hemma från göteborg. jävlar säger jag bara. så jävla tråkigt var det. ehe NOT. det var faktiskt väldans trevligt. fick köpt en massa saker jag behöver och som jag velat ha ett bra tag. alltså kan jag summera dagen och säga att den var GREAT! har ont i fötterna dock. mycket ont. och vi tappade bort varandra ett antal gånger, det var det enda som var dåligt. haha, fick många telefonsamtal av josefin "vart är ni? vart håller ni hus?!" aaw, inte en sekund klarar hon sig utan mig, muhah.

Ikväll skulle jag egentligen varit med lina och malin. men alla åkte hem och sov istället. det kan jag iofs förstå. lina var nog rätt trött efter resan. eller hon var nog rättare sagt övertrött. så trött så hon blev pigg. hon skulle ringa hem till sin pappa och TVINGA honom hämta henne från bussen. det hoppas jag han gör, annars kommer hon väl börja slå sönder saker. hahaha, sandareds ligist, lina mellgren. congrats. nej nej nej, inte lina inte.

Tänkte kolla på film nu, kanske slumra lite. MHMHMH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback