17.29

Och så var man hemma igen. vad är bättre än att komma hem, tänka att man ska plugga på prov, men istället sätta sig framför datorn HELA kvällen? inte mycket slår det hörni.

Påtal om ingenting så har jag två saker att framföra. nummer 1: min hamster har blivit galen. den grava graden av handikappad nästan. sprätter spån överallt. och runtomkring mig har jag en ring av spån. anyway, det var den första saken jag ville säga.
nummer 2: det mest ansträngande som finns är att läsa andra personers bloggar. det är nog bland det tråkigaste osm finns, men jag kan ändå inte sluta läsa dom. eller nej, alla är inte tråkiga. men jag kan inte påstå att jag tycker det är intressant. hade jag varit någonannan hade jag inte ens läst den här bloggen.

Nu är Gösta uppe i taket. måste ta ner honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback