16.34

just det, kan berätta lite om min middags upplevelse innan jag går ut och läser. fick köttgryta i skolan. och som dom flesta vet, eller iallafall malin, älskar jag kött i alla former, HE HE. iallafall, så fick jag inga köttbitar i min gryta. så jag fick helt enkelt ta till våld och sno en av josefin. eftersom det var den enda köttbiten jag hade kvar, behöll jag den i min mun ett antal minuter. tills den blev sådär mjölig och god. sen svalde jag den med ett brett leende på läpparna. nu ligger den bra i min mage, tillsammans med min biffiga chokladmuffins. sen råkade även en liten bit av köttbiten landa i josefins mjölkglas.. men det vet jag inget om. *HOST*
vet inte varför jag ens berättar detta. men tills jag kommer på nått nytt lämnar jag er med de äckliga bilderna ni säkert fick framför er.

HAHA, jag är förjävla trött. därav äckelhumorn. nej, plugg på högsta nivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback