16.29

Oh fy fan vad glad jag ÄR! kolla bara vädret. var så jävla skönt ute, så jag och malin gick till åhlens-huset, köpte en stor chokladmuffins, som jag tror lina hade älskat, haha. sen tog vi en promenad till norrby för att bli hämtade av självaste Mona. kan inte få för mycket sol. tänkte faktiskt sätta mig utanför och läsa till mitt historiprov som vi ska ha imorgon. en perfekt avslutning på en bra dag. förresten, såg på SMHI att det ska vara sånt här väder ett tag.
vad sägs om att fira med en sup kanske? om det ändå vore så väl..

Förövrigt längtar jag tills på LÖRDAG. mumma.

Kommentarer
Postat av: malin

du, jag och lina firar med en sup på lördag tycker jag :)

Postat av: C

EN sup? :o

2008-04-03 @ 16:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback