15.57

FINT VÄDER? känns som att det börjar bli en vana nu för tiden. lite väl bortskämda här i borås kanske? eller så är det han där uppe som jävlas, och fixar fult väder till nästa vecka. skulle inte förvåna mig med min tur. eller nej, "tur" rättare sagt. idag har jag haft just TUR dock. med allt möjligt tycker jag. bra dag, mycket bra dag.

Om exakt fem minuter ska jag ge mig ut på en promenad. eller nej, nu vet jag inte hur det blir. malin velar som fan. hon är nog veligaste personen i VÄRLDEN. "jag hänger med. eller nej jag vill inte gå ändå. eller du, jag åker dit nu så kommer jag sen. eller nej, fan jag kan ju inte åka nu. eller du, jag kommer. ångest ångest. men jag vill inte duscha hos dig. FAN dom ska åka nu och jag har inte packat" jag VET att hon om fem minuter kommer säga att hon skiter i allt. det vore malin i ett nötskal, HAHAhah. vänta bara ska ni få se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback