15.15

Min mamma är orolig för att jag dricker på skoldagar. hon ringde mig och lät helt förskräckt. sen när jag sa att vi var lediga imorgon trodde hon mig inte. hon trodde jag skulle ligga hemma och vara bakis. men sanningen är den att vi faktiskt är lediga imorgon. ska bara ha omprov klockan fyra. sen slutar jag. WOHO, alltså hinenr jag sova bort den där jobbiga bakiskänslan.

Kändes jävla bra innan idag när vi satt i AR-rummet, och knäckte dagens första öl. det var en känlsa som inte går att beskriva med ord. m m MH, solen lyser osv, och jag mår alldeles förträffligt jävla bra. nu ska vi supa yttelriggare ett par timmer. stor puss på det, och puss på mina fjortisfasoner. kör lugnt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback