15.10

Der här blir mitt andra inlägg på.. en kort stund. jag måste skriva av mig, herregud. pappa ringde precis och sa att han inte visste när han kom hem. så jag och busan får väl skjuta upp våran promenad till gingri tills imorgon eller nått antar jag. ska jag inte till pappa färgar jag håret eller nått istället. SMART! där sa jag fan nått. drar med busan upp till city istället, binder henne där ute. nej, jag hatar när folk gör sånt mot deras hundar. HUNDAR för fan, dom ska inte sitta bundna i en stolpe. tänk om någon kastar sten på dom? stackars liv..

Livet leker på för tillfället. sitter med en chokladpudding i ena handen och sprite i den andra. mina högtalare skriker ut Amy Diamond låtar! sorgligt jag vet. jag vet inte vad det är, men jag gillar den där thank you, haha. IALLAFALL, så ska jag ut och gå nu. i regnet. det ska bli spännande.

Nu har jag bestämt mig. tvingar jessica färga håret på mig. imorgon kanske jag är gulhårig? time will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback