13.52

Eftersom jag ska sova hos pappa idag, kan jag inte vara inne på internet ikväll. BUHU, hans dator levereras den 9 april. så det är hela tre dagar kvar. får väl se om jag överlever. jag har gjort det förr, så varför inte nu? malin berättade precis om en väldigt traumatisk upplevelse hon hade tidigare idag. jag vill inte gå in närmare på vad det handlade om, och det ska ni nog vara glada för.

sen undrar jag också lite varför folk jag ALDRIG har skrivit med på msn tidigare, helt plötsligt skriver? alla på en gång. folk jag inte har pratat med på kanske ett halvår eller nått. inte för att jag klagar. men hälften av dom har skrivit nått i stil med "tja, såg dig på stan idag. det var längesen, hur mår du?"
jag var väl helt enkelt på fel plats vid fel tillfälle ett antal gånger i fredags kanske? jag vet inte.

ciggeliggpiggyliggy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback