13.45

OH, jag är så jävla glad just nu va. mitt internet som har varit "nerlagt" sen i oktober har precis börjat fungera. och bara det gör mig nått så fruktansvärt glad. det innebär med andra ord att jag kan börja uppdatera min blogg, min bilddagbok osv. det för mig är obetalbart! sen har det varit en bra dag i helhet typ. har inte sovit en blund inatt, var uppe och kollade film istället. alltså gick jag till skolan med humöret på topp, pigg som aldrig förr. är rätt trött nu iofs, men det går över :)

Senare ikväll ska jag möta malin vid busshållplatsen, för att sedan bege mig hem till pappi. jag ska se hans lägenhet för allra första gången idag. det ska bli sådär lagom spännande. här hemma just nu ser det ut som ett bombnedslag. ett stoooort sådant. kartonger överallt.
 
JAG KOM PRECIS PÅ! jag kan ju för fan ladda ner musik igen, åhåhåhåh den här dagen :D underbart var ordet.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Carro bloggar:D yeeay! haha, btw, snygg bild du har längst upp. Någongång får du lära mig hur man gör :)?

Postat av: C

ja det är klart jag kan lära dig :D haha

2008-04-02 @ 17:17:42
URL: http://carolineliasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback