11.22

Måste skriva av mig känner jag. jag vill verkligen INTE gå om tvåan. jag låg och tänkte på det innan jag somnade. tänk att komma i en helt ny klass, med helt nya folk som redan har gått med varandra ett år. det går liksom aldrig att komma in i gänget då? jag kommer tycka första dagen är rent ut sagt fär jävlig. sitta som ett jävla fån och stirra rakt ut. SEN finns det inte en enda samhällsklass jag kan tänka mig att gå i. i varenda klass finns det någon person jag antingen skämt ut mig för, eller som jag inte tycker om. WOHO.

Men som tur är, så har alexandra börjat med en sån där pepping-grej. hon säger att jag kan om jag vill, och det tror jag faktiskt. så nu jävlar är det skolan som gäller framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback