01.30

Jag är inte trött. inte överhuvudtaget faktiskt. bad aci skicka ett avsnitt av DSM som jag kan se på sen när alla på msn har gått och lagt sig. jag ska göra en favorit i repris. ni kanske minns att i somras när jag var ensam hemma så mycket, så gick jag och la mig när det blev ljust? DET är precis vad jag ska göra idag. enda krångliga är att det blir ljust 7 eller 8 någongång. men jag klarar mig.

Gösta har fastnat under micron. han kröp in i världens minsta och trångaste rör. nu kommer han inte ut. för det första är det för trångt, och för det andra är det JÄTTEVASSA kanter. jag har panik. jag började till och med gråta för jag inte visste vad jag skulle göra. tänk om han inte kommer ut. och OM han kommer ut, kommer han då komma ut hel?!?! panik som sagt. gösta är min bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback