00.49

Sen kom jag att tänka på en såndär djup sak. att jag är nog fegast i hela världen. när jag ser något jag vill ha, då MÅSTE jag ha det. men när jag väl har det, så vill jag inte ha det längre. när man kommer varandra tillräckligt nära, det är då jag drar mig ur det hela. men jag antar att man måste lära sig tycka om sig själv, innan man kan tycka om någonannan? jag gillar det verkligen inte, och den här gången ska jag inte förstöra något som kan bli så jävla bra. för hur kan jag veta om det blir bra, om jag inte ger det ett försök?

Det var bara lite tankar som for runt i mitt lilla, men mycket tankspridda huvud. IALLAFALL, påtal om något lite roligare, så var kvällen hos anna mycket väl spenderade timmar. åt god mat, satt på en vaaarm, solig balkong och pratade om allt möjligt, tog roliga kort på josefin, kollade körslaget samt a shot of love, osv osv. tack för en bra kväll. det kommer göras om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback