21.13


(underbar, underbar, uuuuunderbar!)

Kollade på idol. finns inga bra killar i år tycker inte jag. eller jooo, Mattias! herregud, han sjunger bra, och är skitsnygg. hoppas han vinner :))

Fy fan, mina ögon! jag vet inte vad jag ska ta mig till. har tagit ögondroppar och massa ögonkräm, men ingen hjälper ju! och vi ska ta skolkort på onsdag. men vi ska förmodligen till läkaren imorgon och se hur det är med dom små rackarna, haha. räda är dom iallafall. svider och rinner gör dom också. kan det bli äckligare?

Ajuste, idag vare ta mig fan den bästa dagen i skolan på länge! eller nej, skolan var skit som vanligt, men herregud. en viss "händelse" med en viss person, var det bästa som kunde hända. det är inget märkvärdigt alls egentligen, men för mig var det så. YUM! och så fort det är något tråkigt, eller om jag blir på dåligt humör så tänker jag på det, och vipps så blir jag glad. herregud ;D

Nä, jag hinner inte skriva så mycket mer nu. har en samhällsinlämning som ska vara inne på onsdag. jättekul, verkligen.

Tjarå <33

Kommentarer
Postat av: sara

Haha brukar alltid va gött att ha lite spaners i skolan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback