21.06

(Jag ska som alla andra, ha brittans nya låt på miin blogg. höhö)

Nu sitter min kära far och säger att vi ska köpa en projektor. alltså ska vi flytta upp väggteven (som inte ens får plats på min vägg) till mitt rum, och ha en stor ful jävla projektor i teverummet! jag vet inte, men när han väl har bestämt sig för nått, så ska han ha det! blä.

Idag har jag varit med malin förövrigt. eller aa, var med henne en liten stund. sov över hos henne igår, så nu orkar jag inte med henne längre. mihaha, jo klart jag gör. för malin är min kattaskrålla, hahaha. igår när vi skulle gå och lägga oss, skallade vi varandra hårt som fan!! jag har en stor, fet, äcklig bula i huvudet nu. den gör ont. hennes katt ät psykskadad förövrigt. vaknade 04.45 imorse av att den rev mig i huvudet. sen när jag kom ut i teverummet låg det sönder rivet toapapper ööööverallt. och då menar jag överallt! hahaha, det var roligt :)

Ajuste, alexander svek min och jennifers date igår. men det gjorde inget, för vi var inte ens där. mihahi, men jag skulle säga till i god tid nästa gång. och jag fick inte säga till på tisdag klockan 10.40! för då har han musikteori kom vi fram till :D

Nu ska jag kolla heeeroes. som jag ÄLSKAR.

Pusshaaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback