20.24

Haha, kom och tänka på en rolig sak som hände igår hos Linda. jag stog i köket med Qvarre och Tobbe. sen får jag typ världens skrattanfall och kan inte vara kvar där inne. så jag gick ut till vardagsrummet och satte mig och pratade lite med Jonas. jag hade ingenting att dricka just då, och både han och jag var nog lite runda under fötterna, haha. så han klämmer fram:

Jonas: - ska du inte fylla på ditt glas?
Jag: - jooorå, just nu faktiskt. men jag har inget glas.
Jonas: - men jag kan hämta ett åt dig då.

Så gick han och skulle hämta ett glas. och när han var inne i köket, så hittade jag ett glas på bordet framför mig, som jag tog och hällde upp mitt vin i. det var dock ett använt glas, men det tänkte ju inte jag på. och det var elins använda glas, som hon hade haft vaniljlikör i, så mitt vin fick typ världens konstigaste färg. iallafall.. sen kom Jonas tillbaka:

Jonas: - jag hittade inget glas.
Jag: - nej, men asså jag har redan ett.
Jonas: - MEN VA FAN? vad har du i? drack inte du vin?
Jag: - joo, men det är vin, jag lovar dig! bara konstig färg.

Sen helt plötsligt av ingen som helst anledning, får jag ytterliggare en skrattattack och måste lägga mig ner. sen när jag reser mig upp ser jag att mitt vinglas är TOMT!

Jag: - vart fan tog mitt vin vägen?
Jonas: - du vet väl att jag älskar vitt vin? speciellt den här sorten. jag brukar köpa dom för 25:- styck!
Jag: - aaaaaaja, men vart fan tog mitt vin vägen?
Jonas: - sa jag att jag älskade vitt vin?

HAHAHAHAHA, sen efter en timma förstod jag att han hade blivit törstig och druckit upp allt mitt vin! men jag är snäll, så den bjuder jag på :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback