19.30


(Where were you while we were getting high?)

Jag tänkte, precis som jennifer, berätta om min dag. i korta drag dock. började 8.00 med engelska. jag, malin och killarna i klassen drog till datasalen för att skriva rent våran artikel vi ska lämna in nästa vecka. tror ni inte malin skriver ett litet ord fel i en mening. och ett ord kan göra en jävla skillnad ska ni ha klart för er. jag började skratta lite smått sådär, kanske kom en tår eller två. sen börjar hon berätta om en gång i nian när hon skrev köttbullar och pappa i samma mening, och det tillslut blev köttpappa. herrejävlar, det skulle hon aldrig ha sagt. det lilla skrattet som från en börjar var sådär kul att lyssna på, blev genast jobbigt, högt och irriterande. datasalen tömdes genast på folk, och helt plötsligt var det bara jag och malin + två ettor kvar. iallafall, gick ner till skåpen sådär härligt kladdig runt ögonen. mötte jennifer, drog på språk, kom tillbaka till skåpen, mötte jennifer igen, gick och åt, för att sedan gå ut och "ta lite luft" som jennifer så fint säger, höhö. sen orkar jag inte berätta mer om skoldagen, för resten är tråkig.

Efter skolan gick jag, jennifer, malin och anna och fikade. snickerspaj med grädde. fy fan, den satt där den skulle minsann. sen drog vi till H&M, där jag och malin införskaffade oss varsinn jacka och lite sådära. sen gick jag och jennifer till busstorget. satt där i en halvtimma och väntade på en buss som aldrig kom. kallt och regnigt var det. vattenpölar stora som sjöar var det också. haha, när det är sånt väder ska man vara hemma och kolla på en bra film, inte sitta i en busskur och frysa sönder, naej.

Anna smider förövrigt elaka planer. eller nej, dom är verkligen inte elaka, dom är faktiskt riktigt bra. men sättet som hon ska utföra dom på kanske är mindre bra. jag tror det kommer sluta som såhär:

- anna genomför sin "superbriljanta plan"
- planen skiter sig TOTALT.
- jag blir utskämt i år och dagar.
- med andra ord kommer jag få två helvetes år på bäckäng :)

Men jag hoppas den funkar, faktiskt! GO ANNA, muahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback