19.17


(Sjukt jävla rolig)

Har inget bättre för mig just nu, och vad gör jag då om inte uppdaterar min älskade underbara blogg. har dock inte så mycket nytt att komma med. eller jo, jag försov mig idag. eller grejen var att jag försov mig inte. jag gick upp den tiden jag skulle, sen blev jag klar en timma innan bussen gick. så jag la mig ner och skulle bara blunda lite. istället stensomnade jag och vaknade 07.05. samma tid som bussen kommer till min hållplats. alltså missade jag bussen. tog istället 09.30 bussen till skolan, för att gå till aulan med klassen och kolla på "utvandrarna". istället för att höra vad de olika personerna i filmen sa, hörde jag bara: möhmumöhmumhö. med andra ord: MUMMEL. hörde dock ett ord: oceanen. haha, sen vad det hade och göra med filmen vet jag inte.

När filmen var slut var det dags för fotografering. jag fick sitta ner! wooho, det har jag längtat efter sen jag gick i sjuan. haha, sjukt som det låter. när vi hade tagit tre kort fick man kolla på en liten bild hur det blev. jag såg ut som en röd, stor jävla tomat. anledningen? jo, jag satt nämligen i mitten, längst fram, med en röd tröja, medans alla andra hade antingen svart, grått eller brunt på sig. KUL, verkligen. det första man kommer se när man slår upp SP06K, är Caroline Eliasson. muhaha. jag får helt enkelt representera klassen. eller nej, som jag sa till rebecca tidigare idag: jag får representera alla sprayoffer där ute. det får bli min uppgift. den enda jag vet än sålänge är malin.
alltså representerar jag malin :)

Jag tror jag har kommit fram till en tråkig slutsats. mitt så kallade "span" har flickvän! hahaha, kan det bli mer misslyckat? alltså ser jag inte längre fram emot nästa bäckängfest, eftersom jag vet att han är upptagen.
skit skit skit skit oxå :D

Kommentarer
Postat av: pelin

HAHAHA! Ungarna på filmen!!! Det var de roligaste jag sett idag :P

Postat av: lina

har han pojkvän :O? det är han jag tror att du menar va? oj:O attans!

2007-09-27 @ 14:41:50
URL: http://mellgren.blogg.se
Postat av: Anna

det spelar väl ingen roll om han har brud....det har väl aldrig hindrat dig innan? ;P

2007-09-27 @ 16:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback