16.55


(My heart will go on and on..)

Jag säger bara söndagar. finns det något värre? nej, jag skulle inte tro det. söndag är en sån dag när det inte finns något att göra. och även om det finns något att göra, så orkar man inte. för på söndagar är man äcklig och lat. ja, iallafall jag, höhö. så eftersom jag inte har något bättre för mig idag, så ska jag städa mitt rum och kolla på titanic. det var längesen, och det är min favoritfilm. finns det någon bättre film så säg?

Iallafall.. men helg har varit sådär måste jag säga. eller i fredags var det ganska kul. efter många om och men, och då menar jag verkligen många (!) så drog vi på förfest hemma hos anna. där hängde alla tjejer i klassen, plus några till, och drack och tjötade och lite sånt trevligt. sen vid tio tiden någongång, mötte vi daniel och drog upp till bäckäng där det var bäckängfest. alla drog in, medans jag, jennifer och malin stannade kvar utanför. det var vi dock inte ensamma om att göra. nej, det stod väl ungefär 60 andra där ute och frös. det är vid sådana tillfällen man är glad att dom serverar varm choklad där utanför. yum. iallafall, lite senare på kvällen försvann min väska helt spårlöst, och jag blev skitarg och skitledsen, och full som jag var skyllde jag allting på elin! det var ju faktiskt inte hennes fel! så om du läser det här: förlåt så jääääättemycket elin, det var verkligen inte meningen. sen iallafall hittade jag min väska och kvällen fortsatte som det var tänkt. skulle gått hem till alexander vid ett tiden nångång, men alla bara försvann, så vi drog till McDonald's istället. sen följde jag och malin, jennifer & elin till bussen, för att sedan bege oss hemåt :) måste ändå säga att kvällen blev rätt lyckad.

Igår var det väl en mindre lyckad dag. jag och malin mådde skitdåligt. inte för att vi var bakis eller nått sånt, men jag höll på att sjunka genom jorden för jag hade så jävla ont i huvudet och halsen och överallt. och malin mådde inte så jävla bra hon heller. det är hon som har smittat mig har jag kommit fram till. senare på dagen åkte vi hem till mig och lagade tacos och kollade på film och lite sånt. dock somnade vi båda två efter halva filmen, och det slutade med att vi gick upp och la oss i sängen vid halv tolv någongång. hmm, kul.. haha :))

Sen idag som sagt är det sändag. vilket betyder att jag har en tråkig dag att se fram emot. jag mår skitdåligt också. det gör verkligen inte det hela bättre. men nu känner jag att jag klagar som en gammal tant. så jag går och städar mitt rum istället :)

Ciao <3

image100
(Från i fredag, hiho :D)

Kommentarer
Postat av: jennifer

sexxi

2007-09-16 @ 18:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback