16.39

image101
(Allypally!)

Jag och alexandra har en deal kan man säga. jag är med på hennes blogg, och hon är med på min. haha, hon hade dock någonting att skriva om mig. en bra sak. jag däremot kommer inte på nått att skriva. eller joo, just det. det hände en rolig sak idag. jag skrev till alexandra på msn, att jag satt och åt makaroner. då blev hon genast sugen på makaroner hon med. så hon skulle gå och laga makaroner. vad tror ni händer? hennes makaroner är sluuuut, finito, finish! yes, in.yoooour.face alex! hahahaha, nej men då var jag så snäll så jag sa att jag skulle ta med mig lite makaroner till skolan imorogn eftersom jag har flera paket hemma. sen vad hon ska göra med dom vill jag inte ens veta. och det vill jag inte veta, eftersom hon sa att hon var "makaronyhorny", haha. DÅ höll jag på att dö helt seriöst. vad tror ni alexandra gör just nu? jo, hon sitter och kollar på en tecknad serie. det hade kanske inte varit så farligt om det inte vore så att alla tecknade gubbar stönar var femte minut!
oj, nu skrev hon att dom har stönkrig. HAHAHA, hon tar död på mig lååångsamt :D

Sådär ja, ett inlägg å alexandras vägnar :D

Kommentarer
Postat av: alex

HAHAHAH jag dööör fan vad roliga vi kan vara

Postat av: alex

seriöst, kollade på det idag igen I BRIST PÅ ANNAT ATT GÖRA, inte för att jag ville och då stönade dom lika mycket igen, utan krig! menden är tydligen från italine eller nått, dom kanske stönar väldigt mycket där

2007-09-19 @ 22:45:41
URL: http://amethyst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback