15.56


(HAHAHA)

Jag ääälskar den här. var bara tvungen att sno den från mijah, muha.
"Lotta Furubäck eller Hans Marklund?
- Kött fifaaa... haaaanssss!"
HAHAHA, jag dör seriöst.

Idag blir det bio med några i klassen.
ska bli trevligt tycker jag. längesen vi gjorde någonting allihopa. lina ska inte följa med dock, det är synd! :( hehe. var på marknaden idag med, på våran extrema håltimma. en jävla massa folk var det! men jag var där med härligt folk, köpte nya skor, och åt världens godaste kebabtallrik, så jag klagar verkligen inte. haha :) nä, nu ska jag fixa lite innan bion! chuck and larry blir det förresten :D

Ciao <33

Kommentarer
Postat av: lina

vi får ta en bio nån annan dag carrbarr :D

Postat av: Malin

den är så jävla rolig ;D

2007-09-28 @ 18:10:55
Postat av: alex

HAHAHA så otrooligt bra, "kött fifaa....haaaans" hahahaha "jag är en man som älskar muuus"

2007-09-29 @ 00:04:49
URL: http://amethyst.blogg.se
Postat av: jessica

Hahahahah, jag garvar ihjäl mig!! första gången jag såg den, han är helt störd ju :D mOahahahaha!

2007-09-29 @ 17:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback