13.55


(Vilket sammanträffande att både filmen och låten är skitbra! )

Idag sket jag i att gå till skolan. mest av den anledningen att vi går 09.00-16.30. och bara det gör att man aldrig mer vill komma tillbaka till skolan. men jag stannade också hemma på grund av att våran varmvattengrej, pannan eller vad det heter, gick sönder igår! och elgubbarna kommer och lagar den imorgon! så jag har alltså inte kunnat duscha. och jag är en sån person som måste duscha varenda dag. annars får jag typ panikångest.
 
Malin sa att jag kunde bara sätta upp håret, då ser det inte äckligt ut. visst, jag hade kunnat göra det, om det inte vore så att jag har vin och cider i mitt hår! haha, jag mår illa av mig själv. så därför sa pappa att jag kunde stanna hemma idag. han lider nog lite smått med mig. så jag kanske helt enkelt får stanna hemma imorgon också. beror ju på när dom däringa jävla gubbarna kommer. och jag tvivlar på att dom kommer innan 05.00 imorgon? men det är skönt att sova länge :))

Nu ska jag kolla på film.

PUSS PÅRE :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback