13.21

 
(minnen..)

Min lördag var bra. och det var den på grund av ett antal faktorer.

- Jag umgicks med dom jag tycker om allra mest.
- Vi var på fest, och alkoholen flödade..
- Jag träffade folk, som vi inte har träffat på flera månader
- Jag träffade nytt folk, trevligt folk mjoo :)

Kvällen började hemma hos anna. där befann sig alla tjejer i klassen, typ. vi kollade på film och lite sånt där mysigt. sen helt oplanerat blev det fest. fy fan, det var skoj! mycket skoj.

Vid två någongång drog vi hem till anna. eller aa, det var jag, elin, malin och Q. vi satt mest och tjöta typ. väntade på att våran buss skulle komma. självklart passade elin på att måla Q's naglar.. RÖDA! haha, det blev gulligt! hon är bra på att måla naglar kom jag fram till :DD

Sen drog vi hem vid 03.00. malin följde med hit, och vi somnade vid fyra, halv fem någongång.
detta har resulterat i att jag är sjukt trött just nu. fundera på att sätta på en bra film och bara gräva ner mig under täcket med en kopp te. yum. japp ,så blir det!

TJARÅ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback