10.45

(Ja, den är mesig, men Zack Efron är het!)

Fan, jag har försovit mig.. idag igen! seriöst, jag måste antingen köpa en ny väckarklocka, eller gå och lägga mig tidigare. för jag försover mig jämt nu för tiden känns det som. var mycket lättare när man gick i högstadiet och kunde till skolan. då slapp man passa en jävla buss. då kunde man försova sig, och sen bara promenera till skolan. det gick fort och man fick motion, en massa motion. men nu sitter jag istället på en buss i sisådär 6 timmar i veckan, WOHO!

Aja, jag slapp iallafall vara med och dissikera grishjärtan. det känns bra. idag ska jag hem till mamma förresten. haha, vet dock inte vad jag ska där och göra, men ikväll blir det nog film eller nått sånt. orkar inte slösa ut mer pengar på dricka nu. har varit ute ett antal helger i rad, och jag orkar inte denna. men nästa, då faaaan! jag tror helgen kommer bli bra iallafall :)

Jag ska kolla på high school musical nu tänkte jag. har redan börjat kolla 8 minuter, haha. så jag tänkte att jag ska fortsätta nu. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback