23.13



 


Idag kollade vi på high school musical 2, hemma hos jennifer. det var jag, malin och självklart jennifer. började med att vi åkte in till stan för att köpa godis och så, sen tog vi bussen hem, la oss i jennifers säng, och fick världens ceperyck. med ryck, menar jag skrattanfall. haha, jag kunde bara inte sluta skratta. sen tog hon fram en laser, och den riktade jag i jennifers katts huvud. haha, det var lite kul tycker jag.. elakt dock. sen började filmen, och herrejesus, det var spännande. jag tycker zack efron är snygg, för dom som inte visste det redan. iallafall, filmen var bra, och skitspännande, men efter en timme började idol, och 2 mot 1 som vi var (!) så blev det idol. men jag hittade en sida på internet som man kan kolla på. och eftersom jag har hela natten på mig, så ska jag kolla på filmen igen. för den var BRA :)

Jag kom att tänka på det nu, eller aa.. tidigare idag. det känns som att folk glider bort mer och mer för varenda dag nu för tiden. det känns ungefär som att jag dras ifrån en hel grupp om man säger så. ingen frågar längre om man vill göra något med dom, de tar för givet att jag ska göra något annat. eller så vill dom helt enkelt inte ha med mig. det finns dock en person som alltid frågar, som alltid bryr sig om andra. jag tror inte riktigt folk vet hur rar denna underbara flickan är. senast idag gjorde hon en mycket snäll sak. hon brydde sig. hon är bra! 

Det jag tycker är mest konstigt, och det jag tycker är sämst gjort av en viss person, är att ena stunden när man är ensam med den här personen, så är den jätteglad och trevlig. men sen så fort en person hon tycker "mer om" kommer, så rusar hon dit fort som fan, och ignorerar en totalt. det tycker jag är riktigt dålig stil. jag vet därför inte om hon är glad eller sur på mig, dag in och dag ut. det suger. och jag är jävligt trött på det!! att hon tror jag är trög eller nått. att hon kan göra vad hon vill mot mig, när hon vill, utan att jag ens bryr mig. men sen när hon gör ett enda litet fel som jag påpekar, så blir hon skitsur och pratar inte med en på hela dagen.

Två personer som jag ALLTID vet att jag kan prata med är jennifer och malin. visst, vi har väl våra dagar, och våra tjafs ibland. det har väl alla. men det är er två jag gillar bäst, och er två jag känt längst. det är er två jag alltid kommer tycka bäst om. haha, vi har lixom kul tillsammans :)

Sådär ja, nu har jag också delat med mig om vad jag tycker :D

Kommentarer
Postat av: jennifer

aaaw gummzan! love yah <3 hIhIhI

2007-10-06 @ 01:00:17
Postat av: Anna

Jag vet att detta är riktat mot mig....och förlåt om du mår dåligt över saker och ting, men som sagt alla har vi förändrats. Jag vill att du ska veta att du är en av mina närmaste vänner och förhoppningsvis kommer vi att vara det så länge vi lever. Vill inte heller att det ska vara som det är....men du glider längre och längre bort från mig, även resten av tjejerna i klassen. Det är synd, men det vore kul om du kunde umgås med oss ngn dag utan att vara orolig över vart malin är. Jag hoppas inte att du tar detta som ett på hopp till att jag inte skulle tycka om malin för det gör jag. Men det känns som att det bara är ni tjugofyrasju och då blir det lätt att man får dom tankarna ...men hon umgås la med malin. Vill att vi ska kunna ha lika kul tillsammans,vi är ett konstigt gäng och det vore kul om den "konstiga" carro skulle kunna träda fram lite oftare, för de minnen jag har av dig kommer jag att förvara säkert under hela
min livstid. Älskar dig gumman
och bara så att du vet jag tycker inte att du är trög!

2007-10-06 @ 11:59:16
Postat av: Anna

men som du vet har jag ju vart väldigt depp det senaste och då lever jag som i ett vakum, vill inte att det ska gå ut över någon men det gör ju detta. Tyvärr har det nu gått ut över dig väldigt mycket det vet jag:/ Ja jag vill också att alla ska kunna umgås men det blir ofta så att vi sitter allihop i cafeterian och det känns som att ni drar er undan till viss del och bara sitter där, Men detta ska vi ändra på, vi ska få malin att släppa loss lite och vi ska umgås allihop. så det så. Älskar dig gumman <3

2007-10-06 @ 14:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback