22.00

a l e x - it's all that you can't leave behind säger:

du är dåå alldeles för ljuvlig carro

caroline E säger:

HAHA, ljuuuuvliga underbara caroline eliasson

a l e x - it's all that you can't leave behind säger:

haha jaa det är du

caroline E säger:

och du är.. ehm.. alexandra edström

a l e x - it's all that you can't leave behind säger:

fast du är ju inte min vän, ooh nej haha

caroline E säger:

okej då, du är den alldeles speciella underbara rara ehm.. torrbolligaste alexandra edström

a l e x - it's all that you can't leave behind säger:

ahah naaw carro

a l e x - it's all that you can't leave behind säger:

du kanske är min vän ändååå<3

caroline E säger:

hahaha, ja trots allt är jag din vän <3

caroline E säger:

din enda vän här i världen

a l e x - it's all that you can't leave behind säger:

jag får hålla hårt i dig alltså

a l e x - it's all that you can't leave behind säger:

men du kan ju tänka att du är en liten griskulting

a l e x - it's all that you can't leave behind säger:

dom är ju söta

caroline E säger:

haha, precis man måste alltid ha en baktanke

a l e x - it's all that you can't leave behind säger:

haha jaa

a l e x - it's all that you can't leave behind säger:

du är ju en gullegriiis

caroline E säger:

aaaawe, och du är en.. söt grönsaksätande morotshamster

caroline E säger:

för den var SÖT


Liksom, jag och alexandra har ett speciellt band. det finns där, vi bara visar det väldigt sällan, haha. kommer aldrig glömma i början av ettan när jag verkligen HATADE alexandra. hon var den värsta personen jag visste. vi har pratat om det här många gånger. och jag vet inte vad jag skulle ta mig till om jag inte kände min grönsaksätande hamster. min vän i vått och torrt, vind och.. vindstillhet, HAHA <3


Kommentarer
Postat av: alex

ååh men lilla griseknoen då haha, kommer tyvärr ihåg det jag tyckte om dig med, tur att båda fick en andra chans:D haha i vått och torrt, i vind och vindstillhet, min msn-bästis moahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback