21.46

Nu är jag glad igen. istället för att tänka på allt dåligt som händer, så tänker jag istället på de bra sakerna. typ vilka oootroligt underbara klasskompisar jag har, och att jag verkligen ser fram emot att gå till skolan på morgonen. varför? jo, för att jag vet att när jag kommer in i klassrummet så vet jag att det alltid är någon som ler och säger "godmorgon" med ett stooort leende och då blir man genast på bra humör! sen tänker jag på alla långa raster vi har imorgon, och vem som har rast samtidigt som oss. muhah, jag ska alltså ta på mig finkläderna imorgon och sätta mig i cafeterian och spana skiten ur mig, HAHA. och sen, sist men inte minst, så ska jag och alexandra vräääka i oss bullar.

Jag har verkligen kommit fram till hur mycket jag tycker om min klass. haha, jag vet att de flesta i klassen, faktiskt, inte tycker om mig överhuvudtaget! kanske för att jag sminkar mig för mycket. det vet jag redan att cliff gör! eller så kanske dom inte gilar mig för att jag skrattar för högt? vad vet jag. men det spelar iiiiiingen roll. ni får helt enkelt stå ut med att jag tycker om er ändå, så det så :))

Ja, som sagt jag är GLAD, och imorgon är det bulldaaaagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback