20.40



Blir man inte bara glad när man hör den här låten? jag blir det iallafall. jag är glad nu för tiden, tror jag? det känns lixom som att allting fixar sig på något sätt. lovet kommer bli toppen, iallafall det jag vet att jag ska göra än så länge. jag längtar som fan tills på fredag. det kommer bli suuuupermysigt! ligga där med åtta tjejer och kolla på skräckfilmer hela natten lång. förhoppningsvis somnar ingen mitt i enn film :)

En annan sak jag ser fram emot ar att jag ska ut på lördag. eller nej, kanske inte på lördag? jo, lördag var det. haha, ska vara med anna också hade jag planerat. därför vet jag inte om jag ska ut eller inte. men jag ska bannemig dra med mig anna och elin. ja, det låter som en alldeles utmärkt ide i mina öron. snart kommer studiebidraget med! då ska jag fylla på mitt fritidskort. weho.

Idag har jag varit hemma hos mormor och sören och ätit mat. vi åt kyckling och ris och sååås. exakt samma jag ska äta hos farmor imorgon. usch, det känns tråkigt att åka till farmor. dom bor lixom i en lägenhet på sjöbo, och dom är.. gamla? mormor bor iallafall har i närheten i ett relativt stort hus? och hon är ung. eller nej, hon är verkligen inte ung. men hon är bara 54. hon fattar lixom vad man gör på helgerna osv. medans farmor tror jag sitter hemma och kollar film med pappa varje lördag? haha. iallafall, jag fick använda min YBERMYSIGA vinterjacka idag. jag gick nämligen till mormor, jag GICK mina vänner. gick även upp till skolan imorse. framsteg, framsteg!

Kommentarer
Postat av: malintossavainen.blogg,se

haha tog det 20 minuter dit? ;D

2007-10-24 @ 12:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback