20.34



Det känns som att alla är deprimerade nu för tiden. och när andra folk mår dåligt, så får jag typ skuldkänslor. och det är inte bra, inte bra alls. därför mina vänner ska jag nu göra allt som står i min makt för att ni ska vara glada, eftersom jag själv en gång i tiden hade världens mest deprimerade period. och vet hur det känns. det är itne kul alls :))

Wiho, nu fick jag nyss besked om en halloween fest. jippi, jag ääälskar halloween fester. jag har massa minnen fran när jag var liten och min klass hyrde en lokal i skolan. detta hände itne bara en gång, utan nästan varje år. vi klädde ut oss (alla till häxor dock) och lekte massa roliga lekar, åt goood mat och hade allmänt kul. sen har det suttit i ända tills nu. när jag tänker på halloween blir jag GLAD! alltså, är den här halloweenfesten efterlängtad. är säker på att det inte kommer vara samma drycker som när man var liten, men det gör allting myckeeeet roligare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback