19.20



Jag är såå sugen på godis. den här videon gör inte suget mindre precis.

Det blir nog en hemmakväll ikväll för min del. jag vill inte. jag vill iallafall ha godis om jag ska vara här hemma ensam. men jag varken orkar eller vill gå upp till city själv. det är långt och mörkt.

Det är Alfie ikväll på teve. det ser jag fram emot. jag har gjort en jättegod macka som jag kan ha istället för godis. en macka med kyckling, currysås, sallad, gurka och tomat. mums, det ska bli gott. sen bakade jag muffins också, men dom blev jättemisslyckade. smakade som pannkakor. det är inte kul att se på film själv. kunde inte typ jennifer och malin varit här? eller varför inte D? ;)) moohaha. nej, det var inte kul. inte alls.

Anton och gustav kom hit nu. lixom det hade inte gjort nått, om det inte vore så att jag varken har smink eller kläder på mig. jag går runt med en gammal sketen
t-shirt, mjukisbyxor, äckligt hår som jag bara har slängt upp i en tofs, och aa.. ni förstår? ni ser säkert bilden framför er. ingen rolig sådan. jag tror dom fick en större chock än vad jag fick? jag öppnade dörren och skrek: va fan gör ni här?! INGEN kommer hit oinbjuden på en hemmakväll. hahaha, det är då jag ser som värst ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback