18.49



Nu känner jag att jag äntligen kan slappna av för en gångs skull. nu är nästan allt i skolan klart. har fått redovisa min historia nu, som jag har gått och oroat mig för i tre veckor. det gick bra, var inte nervös, som jag trodde att jag skulle vara. hade dock väärldens tråkigaste och LÄNGSTA text att läsa. till och med min historialärare höll på att somna. det måste betyda något, right? 23 minuter stod vi där framme och pratade. fy farao :D

Efter skolan drog jag ner till stan med jennifer och malin. eller nej, knalleland rättare sagt, för att sen bege oss vidare mot max. jag absolut älskar maxhamburgare. haha, jag skulle ha ett nyttigt liv den här veckan, men naej.. det funkar inte så som jag lever lixom.

Jag hoppade över mitt teckenspråk idag.. igen!!! och jag är helt säker på att min lärare har ringt till min pappa, för han ringde precis.. och han brukar alltid vara jätteglad i telefonen, men nu sa han bara: jag är hemma om en timme, då måste jag prata med dig.
hmm, det lät inte bra alls. kan bero på att jag har mer än 56% frånvaro från mitt jävla språk. jag haaatar teckenspråk. jag lider med alla som går samhäll/språk!

Nu ska jag försöka öva lite på mitt naturkunskapsprov. jag vet hur det kommer sluta! muhi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback