17.51


(haha, videon är hmm.. annorlunda)

Idag var första gången på flera månader som jag och malin åkte samma buss hem. det var trevligt. haha, något som är ännu trevligare är att vi ska göra det varenda dag nu.. förhoppningsvis :)

Den här dagen har varit seg. längesen jag var såhär trött. jättetrött. plus att det känns som om vi bara har haft rast hela dagen. våra mattelektioner är verkligen skitonödiga! kommer dit, och fem minuter senare får vi gå. meningsfullt tycker jag.

Så vi tjejer drog ner på stan, gick in på stuk, sen åkte upp till skolan igen. det är inte kul att bara driva runt på skolan i 3 timmar. eller joo, finns det någon snygg person att kolla på så kan jag stå ut en liten stund! miwhih, busigt värre.
HAHA, det lät sådär riktigt fjortizzzzzz :D

Hmm.. ajuste, helgen har varit super duper bra. behöver kanske inte gå in på närmare detaljer. men den har varit myckkkkket väl godkänd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback