17.50



Jag är kär i den här låten. jag tror jag är kär i allt och alla nu för tiden. men så kan det vara. igår när jag satt hemma, kom jag och tänka på att jag har varit "nykterist" i tre veckor nu. det är heeeeelt sjukt. det kan inte vara bra för min kropp att vara utan alkohol så jävla länge. usch, jag hatar det.

Idag har det varit världens slappaste dag typ. gick upp halv två, sen har jag städat hela dagen, ända tills nu. så nu är det skinande rent. tro det eller ej, men jag har till och med städat jessicas rum, DET är inte dåligt gjort av mig. fint blev det.

Jag och jessica, inte min syster utan andra jessica, sitter och pratar om en kille som har "förföljt" oss båda två. haha, han är skum? jätteskum. lite smått läskig. sålänge han håller sig borta från fristad är jag glad :)

Åh, imorgon har jag sovmorgon. underbart. till halv elva. jag har sovmorgon hela den här veckan, utan på torsdag. den här veckan är verkligen drömveckan. mmmh, inga språk, inga iv-val, ingenting! yum.

Nu ska jag bege mig ner mot duschen och allt såntdär.

Kommentarer
Postat av: jessica

Helt sjukt! Han fattar ju inte heller att du känner mig..moahahah! så roligt att prata om honom! moahaha :D

2007-10-21 @ 18:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback